Αρχική Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Τα προϊόντα που εμπορεύεται η Παπαθανασίου ΑΒΕΕ ανήκουν στην κατηγορία των ευπαθών και βάσει της υπ’αριθ 2144/2013, άρθρο 3ιβ περί των δικαιωμάτων καταναλωτών, εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης που διατηρεί ο καταναλωτής. Ως εκ τούτου η Παπαθανασίου ΑΒΕΕ για την προστασία της δημόσιας υγιεινής δεν δύναται να δεχτεί επιστροφές στα προϊόντα που εμπορεύεται από τον διαδικτυακό της τόπο.

Ωστόσο, η Παπαθανασίου ΑΒΕΕ δύναται να επιστρέψει το ποσό αγοράς για τα προϊόντα που παραδόθηκαν και στα οποία αποδεδειγμένα έχει επέλθει ελάττωμα ως αποτέλεσμα αμέλειας της, και χωρίς να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, και εφόσον το προϊόν έχει αποθηκευτεί σωστά. Σε αυτή την περίπτωση αποδίδει το αναλογούν τίμημα εντός 10 εργάσιμων ημερών ενώ διατηρεί την διακριτική ευχέρεια να ζητήσει την επιστροφή τους με δική της επιβάρυνση στο κόστος αποστολής και με τα κατάλληλα μέσα που θα προασπίζουν τους κανόνες υγιεινής. Η Παπαθανασίου ΑΒΕΕ συστήνει να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Σε κάθε περίπτωση και λόγω της ευπάθειας των προϊόντων που διακινεί, αιτήματα αποζημίωσης για ελαττώματα δεν θα γίνονται δεκτά όταν αυτά διατυπώνονται 24 ώρες μετά την παραλαβή τους.